Co ode mě dostanete

Připravím pro vás 2 dokumenty

přesný rozsah závisí na zvolené variantě analýzy

1. Datový soubor

formát xls (xlsx) či ods (Ukázka)

  • se seznamem několika set relevantních klíčových slov
  • u každého klíčového slova je uvedena
    • hledanost v Google a Seznamu
    • pozice vašeho webu na dané klíčové slovo v Google a Seznamu
    • data z Google Analytics – počet vygenerovaných návštěv, průměrný čas strávený na stránkách, míra okamžitého opuštění, konverzní poměr.
    • data ze Seacrh Console – počet zobrazení a kliků na dané klíčoví slovo.
    • vstupní stránka webu na dané klíčové slovo
  • s grafy a kontingenční tabulky s makro-pohledem na data

2. Textovou přílohu

doc (docx) či odt a pdf

  • s detailní interpretací získaných dat
    • napříč všemi kategoriemi
    • i v rámci jednotlivých kategorií
  • s doporučeními, na jaké oblasti a klíčová slova se zaměřit a proč
    • kde jsou slabá místa webu?
    • kde je nevyužitý potenciál?
    • kde návštěvníci tápou, web je nesrozumitelný nebo na něm chybí relevantní obsah?
    • co vaše cílová skupina nejčastěji hledá a jaký slovník při tom používá?
  • s návrhem titulků, popisků a url pro vybrané sekce
  • s přehledem hlavních konkurenčních webů

Věděli jste to?

Google od června 2016 neposkytuje informaci o počtu hledání pro každou frázi zvlášť. U každé fráze je dostupná pouze volná shoda, tzn. hledanost, která zohledňuje i počet hledání příbuzných frází. Takže například pro frázi „klíčová slova“ a její jazykově nesprávný ekvivalent „klíčové slova“ dostaneme stejné údaje o hledanosti.

Seznam je transparentní a údaje o přesné shodě poskytuje.