Připravím pro vás 2 dokumenty
přesný rozsah závisí na zvolené variantě analýzy
1. Datový soubor
formát xls (xlsx) či ods (Ukázka)
- se seznamem několika set relevantních klíčových slov
- u každého klíčového slova je uvedena
- hledanost v Google a Seznamu
- pozice vašeho webu na dané klíčové slovo v Google a Seznamu
- data z Google Analytics – počet vygenerovaných návštěv, průměrný čas strávený na stránkách, míra okamžitého opuštění, konverzní poměr.
- data ze Seacrh Console – počet zobrazení a kliků na dané klíčoví slovo.
- vstupní stránka webu na dané klíčové slovo
- s grafy a kontingenční tabulky s makro-pohledem na data
2. Textovou přílohu
doc (docx) či odt a pdf
- s detailní interpretací získaných dat
- napříč všemi kategoriemi
- i v rámci jednotlivých kategorií
- s doporučeními, na jaké oblasti a klíčová slova se zaměřit a proč
- kde jsou slabá místa webu?
- kde je nevyužitý potenciál?
- kde návštěvníci tápou, web je nesrozumitelný nebo na něm chybí relevantní obsah?
- co vaše cílová skupina nejčastěji hledá a jaký slovník při tom používá?
- s návrhem titulků, popisků a url pro vybrané sekce
- s přehledem hlavních konkurenčních webů
Věděli jste to?
Google od června 2016 neposkytuje informaci o počtu hledání pro každou frázi zvlášť. U každé fráze je dostupná pouze volná shoda, tzn. hledanost, která zohledňuje i počet hledání příbuzných frází. Takže například pro frázi „klíčová slova“ a její jazykově nesprávný ekvivalent „klíčové slova“ dostaneme stejné údaje o hledanosti.
Seznam je transparentní a údaje o přesné shodě poskytuje.